Tokyo, Giappone – 26 di ferraghju 2025
L'Esposizione Internaziunale di u Mercatu di i Ricambi Auto (IAAE), a principale fiera cummerciale asiatica per i pezzi di ricambio automobilistici è e soluzioni di aftermarket, hà apertu à u Centru Internaziunale di Esposizioni di Tokyo (Tokyo Big Sight). Da u 26 à u 28 di ferraghju, l'eventu riunisce i dirigenti di l'industria, l'innovatori è i cumpratori per esplorà e tecnulugie è e tendenze d'avanguardia chì modellanu u futuru di a manutenzione, a riparazione è a sustenibilità automobilistica.
Punti culminanti di l'eventu
Scala è Partecipazione
Cù una superficia di più di 20 000 metri quadrati, l'esposizione di quest'annu presenta 325 espositori da 19 paesi, cumpresi attori prominenti da Cina, Germania, Stati Uniti, Corea di u Sud è Giappone. Si prevedenu più di 40 000 visitatori prufessiunali, da concessionarii d'automobili, officine di riparazione è pruduttori di pezzi à operatori di veiculi elettrici è specialisti di u riciclaggio.
Esposizioni Diverse
L'esposizione copre una gamma completa di prudutti è servizii, classificati in sei settori chjave:
- Pezzi di ricambio è accessori auto:Cumponenti riciclati/rifabbricati, pneumatici, sistemi elettrichi è miglioramenti di e prestazioni.
- Mantenimentu è Riparazione:Strumenti di diagnostica avanzati, apparecchiature di saldatura, sistemi di pittura è soluzioni software.
- Innuvazioni ecologiche:Rivestimenti à bassu cuntenutu di COV, infrastrutture di ricarica per veiculi elettrici (EV) è tecnulugie di riciclaggio di materiali sustenibili.
- Cura di u Veiculu:Prodotti di detailing, suluzioni per a riparazione di ammaccature è pellicole per finestre.
- Sicurezza è Tecnulugia:Sistemi di prevenzione di collisioni, dashcam è piattaforme di manutenzione basate nantu à l'IA.
- Vendite è Distribuzione:Piattaforme digitale per transazzioni di vitture nove/usate è logistica d'esportazione.
Focus nantu à a sustenibilità
In cunfurmità cù a spinta di u Giappone per a neutralità di u carbone, l'esposizione mette in risaltu i pezzi rifabbricati è l'iniziative di l'ecunumia circulare, riflettendu u cambiamentu di l'industria versu pratiche ecocuscenti. In particulare, l'imprese giapponesi dominanu u mercatu mundiale di i pezzi di ricambio per automobili, cù 23 cumpagnie classificate trà i primi 100 fornitori in u mondu.
Insights di u Mercatu
U mercatu di ricambi automobilistici giapponese ferma un centru cruciale, guidatu da i so 82,17 milioni di veiculi registrati (à partesi da u 2022) è da l'alta dumanda di servizii di manutenzione. Cù più di u 70% di i cumpunenti esternalizati da i pruduttori d'automobili, l'esposizione serve da porta d'entrata per i fornitori internaziunali per sfruttà u mercatu giapponese d'importazione di 3,7 miliardi di dollari per i pezzi di ricambio auto.
Prugrammi Speciali
- Matchmaking di l'imprese:Sessioni dedicate chì cunnettanu l'espositori cù i distributori giapponesi è l'OEM.
- Seminarii Tecnulugichi:Panels nantu à i progressi di i veiculi elettrici, i sistemi di riparazione intelligenti è l'aghjurnamenti regulatori.
- Dimustrazioni in diretta:Vetrine di diagnostica basata nantu à l'IA è applicazioni di pittura ecologiche
Guardendu avanti
Cum'è a più grande fiera specializata di u mercatu di ricambi auto in Asia orientale, l'IAAE cuntinueghja à prumove l'innuvazione è a cullaburazione transfrontaliera.
Data di publicazione: 28 di ferraghju 2025