• sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Ricerca

Automechanika Shanghai 2023 (29 novembre-2 dicembre)

Automechanika Shanghai, a più grande fiera di l'Asia per i pezzi di l'automobile chì gode di u so secondu annu in un locu allargatu, mostra accessori, equipaghji è servizii.

U spettaculu, chì hè u sicondu più grande di u so tipu in u mondu, si terrà à u Centru Naziunale di Esposizione è Cunvenzione in Puxi, Shanghai, da u 29 di nuvembre à u 2 di dicembre.

Coprendu più di 306.000 metri quadrati di spaziu di mostra, 5.700 espositori da 39 paesi è regioni è più di 120.000 visitatori da 140 paesi è regioni sò previsti per assistisce à a mostra.

Automechanika Shanghai hà u scopu di stà cunnessu à l'industria di l'automobile è trasmette sta idea à traversu tutta a catena industriale.

Questu hè rapprisintatu à traversu quattru settori industriali detallati è cumpleti: parti è cumpunenti, riparazione è mantenimentu, accessori è persunalizazione, è elettronica è sistemi.

U settore di l'elettronica è di i sistemi hè statu aghjuntu l'annu passatu è hè previstu di esibisce l'ultime tendenze in a cunnessione, unità alternative, guida automatizata è servizii di mobilità. Cumplementu di sti tendenzi seranu una seria di avvenimenti cum'è seminarii è mostra di prudutti.

In più di u novu settore, a mostra accoglie ancu novi pavilioni è espositori d'oltremare. Più grandi marche, sia lucali sia d'oltremare, ricunnoscenu u grande putenziale di participà à l'eventu. Questa hè una grande opportunità per prufittà di u mercatu cinese è allargà u scopu internaziunale di una cumpagnia.

Parechji di l'espositori di l'annu passatu pensanu à vultà è aumentà a dimensione di i so cabine è a presenza di e so cumpagnie per prufittà pienamente di ciò chì l'esposizione offre.

Aumenta ancu in grandezza hè u prugramma fringe. U prugramma di l'annu passatu includeva 53 avvenimenti esclusivi durante u spettaculu di quattru ghjorni, chì era un incrementu di 40 per centu da 2014. U prugramma cuntinueghja à cresce cum'è più persone in l'industria ricunnosce Automechanika Shanghai cum'è a prima piattaforma per u scambiu d'infurmazioni.

U prugramma si concentra nantu à a catena di fornitura di pezzi d'auto, catene di riparazione è mantenimentu, assicurazione, pezzi di mudificazione è tecnulugia, energia nova è remanufacturing.

Dapoi Automechanika Shanghai hà iniziatu in u 2004, hè diventatu un avvenimentu di l'industria automobilistica di fama mondiale. Hè un locu per custruisce una marca, rete cù i pari, generà affari, è ancu amparà più nantu à u mercatu asiaticu.

MAXIMA BOOTH: Sala 5.2; Stand # F43

Sò accolti calorosamente à a mostra.


Tempu di pubblicazione: 10-10-2023