Automechanika Shanghai, a più grande fiera cummerciale asiatica per i pezzi di ricambio automobilistici chì gode di u so secondu annu in un locu allargatu, presenta accessori, equipaggiamenti è servizii.
A mostra, chì hè a seconda più grande di u so tipu in u mondu, si terrà à u Centru Naziunale di Esposizioni è Cunvenzioni in Puxi, Shanghai, da u 29 di nuvembre à u 2 di dicembre.
Coprendu più di 306.000 metri quadrati di spaziu espositivu, si prevede chì 5.700 espositori da 39 paesi è regioni è più di 120.000 visitatori da 140 paesi è regioni assisteranu à a mostra.
Automechanika Shanghai hà per scopu di stà cunnessa à l'industria automobilistica è di trasmette sta idea in tutta a catena industriale.
Questu hè rapprisintatu per mezu di quattru settori industriali dettagliati è cumpleti: pezzi è cumpunenti, riparazione è manutenzione, accessori è persunalizazione, è elettronica è sistemi.
U settore di l'elettronica è di i sistemi hè statu aghjuntu l'annu scorsu è si prevede chì presenterà l'ultime tendenze in materia di connettività, di guida alternativa, di guida automatizata è di servizii di mobilità. Queste tendenze saranu cumplementate da una seria d'eventi cum'è seminarii è esposizioni di prudutti.
In più di u novu settore, a mostra accoglie ancu novi padiglioni è espositori stranieri. Più marche maiò, sia lucali sia straniere, ricunnoscenu u grande putenziale di participà à l'eventu. Questa hè una grande opportunità per prufittà di u mercatu cinese è allargà a portata internaziunale di una sucietà.
Parechji di l'espositori di l'annu scorsu anu previstu di vultà è di aumentà a dimensione di i so stand è a presenza di e so cumpagnie per prufittà pienamente di ciò chì a mostra offre.
Ancu u prugramma marginale hè in crescita. U prugramma di l'annu scorsu hà inclusu 53 eventi esclusivi durante a mostra di quattru ghjorni, chì rapprisenta un aumentu di 40 per centu da u 2014. U prugramma cuntinueghja à cresce postu chì sempre più persone in l'industria ricunnoscenu Automechanika Shanghai cum'è a principale piattaforma per u scambiu d'infurmazioni.
U prugramma si cuncentra nantu à a catena di furnimentu di pezzi di ricambiu auto, e catene di riparazione è manutenzione, l'assicuranza, i pezzi di mudificazione è e tecnulugie, e nuove energie è a rifabbricazione.
Dapoi l'iniziu di Automechanika Shanghai in u 2004, hè diventatu un avvenimentu di fama mundiale in l'industria automobilistica. Hè un locu per custruisce una marca, fà rete cù i so pari, generà affari è ancu amparà di più nantu à u mercatu asiaticu.
STAND MAXIMA: Padiglione 5.2; Stand # F43
Site benvenuti à a mostra.
Data di publicazione: 10 ottobre 2023