MAXIMA Products à Automechanika Shanghai 2023

Automechanika Shanghai hè una fiera cummerciale di punta per i pezzi di ricambio, accessori, equipaggiamenti è servizii automobilistici. Cum'è una piattaforma cumpleta di servizii di catena di l'industria automobilistica chì integra u scambiu d'infurmazioni, a prumuzione di l'industria, i servizii cummerciali è l'educazione industriale, è hè una piattaforma di servizii di l'industria automobilistica glubale assai influente, sta mostra hà una superficia espositiva generale di più di 300000 metri quadrati, un aumentu di 36% paragunatu à l'edizione precedente, è hà attrattu 5652 espositori naziunali è stranieri da 41 paesi è regioni per fà apparizioni nantu à u listessu palcuscenicu, un aumentu annuale di 71%. À partesi da avà, u numeru di visitatori preregistrati hà superatu u record storicu di a mostra 2019. A mostra si chjuderà u 2 di dicembre.

L'Automechanika Shanghai di quest'annu cuntinueghja à fucalizà si nantu à sette segmenti principali di prudutti, chì coprenu 13 sale espositive, è si cuncentra cumpletamente nantu à e tecnulugie innovative è e suluzioni d'avanguardia in tutta a catena di l'industria automobilistica. L'area espositiva di cuncettu "Tecnulugia, Innuvazione è Tendenze", chì hà fattu u so debuttu à a mostra precedente, hè stata approfonduta è allargata quest'annu, accogliendu prufessiunali di l'industria da casa è da l'esteru per collaborà nantu à e nuove tecnulugie è abbraccià e nuove tendenze in u sviluppu industriale cù un novu aspettu. L'area espositiva di cuncettu hè cumposta da a sede principale di "Tecnulugia, Innuvazione è Tendenze", parallelu di l'idrogenu è di l'elettricità, area espositiva di u futuru di a guida intelligente, area espositiva di manutenzione verde è area espositiva di tecnulugia di mudificazione x.

U locu principale di "Tecnulugia, Innuvazione è Tendenze" (Padiglione 5.1), chì hè una zona espositiva chjave, hè custituitu da una zona di discorsi principali, una zona di esposizione di prudutti è una zona di riposu è di scambiu. Si cuncentra nantu à temi è prudutti d'attualità in parechji campi cum'è a fabricazione automobilistica, u sviluppu sustenibile di e nuove catene energetiche è di veiculi intelligenti cunnessi, l'integrazione transfrontaliera è u sviluppu innovativu, è accelera l'industria automobilistica mundiale versu a tendenza di l'elettrificazione è di l'intelligenza è di a cuuperazione transfrontaliera, furnendu impurtanti analisi di u mercatu è opportunità di cuuperazione.

I prudutti MAXIMA sò esposti in u padiglione 5.

un


Data di publicazione: 04-02-2024