• sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Ricerca

AD-nuvellu ascensore

Aderendu à l'innuvazione, mantene u ritmu cù u Times, a ricerca di u spiritu perfettu di l'impresa MAXIMA face grandi sforzi per risponde à a dumanda di i clienti è innuvazione constantemente, sempre al di là.MAXIMA hà travagliatu annantu à l'aghjurnamentu di Heavy Duty Wireless Column Lift in quantu à l'apparenza è a funzione dapoi u 2011. Infine, MAXIMA face a scuperta dopu un cuncepimentu è un'ispezione attenti.
In l'apparenza, ci hè un novu aspettu cù culori bianchi è blu chjaru.Per piacè vede a stampa sottu.In u novu ascensore di apparenza, ci hè un grande schermu tactile di culore di 9 ', chì mostra u codice d'errore currispundente è passi dettagliati chì guidanu l'utilizatori à correggere l'errori, chì facilita l'operazione còmuda.I culori novi sò più attrattivi è sorprendenti.

novu04

novu04

In termini di funzione, MAXIMA hà sviluppatu e novi funzioni di cunnessione libera.A cunnessione libera significa chì tutte e culonne sò identiche;i culonni cù a listessa capacità ponu aggrupà liberamente cum'è un settore in ogni mumentu.Per esempiu, ci sò 16 ascensori wireless cù a funzione di cunnessione libera, pudete sceglie qualsiasi pezzi di elli per raggruppà cum'è un set, cum'è 2-, 4-, 6-, 8-, o finu à 16- culonni, per un paràmetru simplice. -ups, basatu nantu mudellu wireless basi.Questa funzione abbanduneghja u cuncettu di a colonna principale è e culonni slave.Tutti l'elevatori ponu esse a colonna principale è ancu raggruppate qualsiasi numeru arbitrariu di culonni sottu a listessa capacità cum'è un set da simplicità set-ups.

novu04

MAXIMA cuntinuerà à dedicà tuttu à seguità u mercatu è guida è tendenza, travagliendu in l'aghjurnamentu è a perfezione di i novi mudelli Heavy Duty Column Lift.In un futuru vicinu, MAXIMA farà più sfondate è sviluppà più funzioni per facilità l'usu è u mantenimentu di ogni ghjornu.Per piacè mantene l'anticipazione è grazie per a vostra attenzione.


Tempu di Postu: Dec-17-2020