• sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Ricerca

Automechanika Dubai 2022

Automechanika Dubai hè a più grande fiera internaziunale per l'industria aftermarket di l'automobile in a regione più larga di u Mediu Oriente.

Tempu: 22 nuvembre ~ 24 nuvembre 2022.

Locu: Emirati Arabi Uniti Dubai Zayed Road Convention Gate Dubai UAE Dubai World Trade Center.

Organizatore: Frankfurt Exhibition Company, Germania.Durata: una volta à l'annu.

Zona di mostra: 30000 metri quatratu.

Assistenti: 25000. U numeru di espositori è marche hà righjuntu 1400.

AutomechanikaMiddleEast, Dubai, Emirati Arabi Uniti, hè a più grande è efficacità di l'esibizione prufessiunale di pezzi d'auto in u Mediu Oriente, è una di e più grandi mostre di serie di pezzi d'auto in u mondu, AUTOMECHANIKA, chì attrae un gran numaru di espositori da i produttori di pezzi d'auto in u mondu. è cumpratori da u Mediu Oriente.

L'esibizione hè a più grande è più efficace esposizione di pezzi di auto professionali in u Mediu Oriente.Si riunisce espositori è visitatori da tuttu u mondu, è hè unu di u mondu più grande auto Parts exhibition serie AUTOMECHANIKA global touring exhibitions;

Cù una grande scala è una forte publicità, a mostra hè stata sustinuta da 35 associazioni cummerciale internaziunali è hà una grande influenza internaziunale;

Dubai hè u principale mercatu di l'automobile in l'Emirati Arabi Uniti, cuntendu circa 50%.Più di 64% di e famiglie in Dubai pussede vitture, di quale 22% pussede più di duie vitture.Una famiglia hà bisognu di rimpiazzà una vittura quasi ogni dui anni.U bonu ambiente di u mercatu furnisce una opportunità eccellente per l'espositori.

U tassu di pruprietà di vittura per famiglia in u Mediu Oriente hè u più altu in u mondu, è i so vitture venenu principalmente da u Giappone (46%), l'Europa (28%), i Stati Uniti (17%) è altri lochi (9%).

Automechanika Dubai aprirà e so porte à un spettaculu assai più grande in 2023. Da u 15 à u 17 di nuvembre 2023, l'industria automobilistica internaziunale si riunisce una volta à u Dubai World Trade Center per scopre novi opportunità di cummerciale è scala novi alture.

1


Tempu di Postu: 25-Nov-2022