Data: 2 di ghjugnu 2023
MAXIMA Lift hè statu espostu à u Brisbane Truck Show (2023). Hè u 1stmostra in u mercatu australianu in l'ultimi 3 anni. MAXIMA mostra cù successu a so grande qualità è e so prestazioni.
U Brisbane Truck Show hè urganizatu da Heavy Vehicle Industry Australia (HVIA), l'associu naziunale chì rapprisenta è prumove l'interessi di i pruduttori è i fornitori di veiculi pesanti è di i so cumpunenti, equipaggiamenti è tecnulugia.
Cù una storia fierosa chì data di u 1968, u Brisbane Truck Show 2023 serà u settimu à esse tenutu à u Brisbane Convention and Exhibition Centre di classe mundiale.
In mostra hè a gamma più cumpleta di camion, rimorchi, cumpunenti, equipaggiamenti, accessori è tecnulugia in Australia.
In quattru ghjorni, a mostra attrae trà trenta è quaranta mila visitatori. Frà elli ci sò dirigenti di flotte è gestori di acquisti di industrie cumprese u trasportu stradale, l'agricultura, a vendita al dettaglio, l'estrazione mineraria, a custruzzione, l'infrastrutture, i servizii, u cummerciu è l'amministrazione lucale.
U Brisbane Truck Show hè assai più cà una mostra cummerciale. Hè una vetrina di e capacità è di e capacità stupende di l'industria australiana di i veiculi pesanti.
Attraversu attività cumplementarie in u spettaculu, celebreremu è prumoveremu l'innuvazione in u disignu, l'ingegneria, a fabricazione è a tecnulugia di l'industria, è l'impronta ecunomica vitale è l'impiegu altamente qualificatu di a nostra industria in tutta l'Australia.
U Brisbane Truck Show 2023 face una seria di ulteriori passi avanti, mentre cimentemu u so postu cum'è u principale avvenimentu di trasportu di l'Australasia.
In cullaburazione cù i principali organismi di l'industria, prumoveremu ancu i benefici pusitivi di una flotta innovativa, sicura è produttiva à i funzionari di u guvernu, i difensori di a sicurezza è di l'ambiente, i gruppi di utilizatori di a strada è i dirigenti di a cumunità.
In u 2023, l'industria si riunirà torna per ritruvà i vechji amichi è fà ne di novi, tutti in u so mercatu preferitu.
Data di publicazione: 02 di ghjugnu 2023