• sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Ricerca

MAXIMA in u Brisbane Truck Show (2023)

Data: 2 di ghjugnu 2023

MAXIMA Lift hè stata esposta in u Brisbane Truck Show (2023).Hè u 1stmostra in u Mercatu di l'Australia in l'ultimi 3 anni.MAXIMA mostra a so grande qualità è prestazione cù successu.

U Brisbane Truck Show hè in scena da Heavy Vehicle Industry Australia (HVIA), l'associu naziunale chì rapprisenta è prumove l'interessi di i fabricatori è i fornitori di veiculi pesanti è i so cumpunenti, l'equipaggiu è a tecnulugia.

Cù una storia orgogliosa chì risale à u 1968, u 2023 Brisbane Truck Show serà u settimu chì si terrà in u Centru di Cunvenzione è Esposizioni di Brisbane.

In mostra hè a gamma più cumpleta di camioni, rimorchi, cumpunenti, equipaghji, accessori è tecnulugia in Australia.

In quattru ghjorni, u spettaculu attrae trà trenta è quaranta mila visitatori.Includenu i dirigenti di a flotta è i gestori di compra di l'industrii cumpresi u trasportu stradale, l'agricultura, u retail, a minera, a custruzione, l'infrastruttura, i servizii, i cummerci è u guvernu lucale.

U Brisbane Truck Show hè assai più cà una mostra cummerciale.Hè una vetrina di e incredibili capacità è capacità di l'industria australiana di i veiculi pesanti.

Attraversu attività cumplementarii in u spettaculu celebreremu è prumove u disignu di l'industria, l'ingegneria, a fabricazione è l'innuvazione tecnologica, è l'impronta vitale ecunomica è altamente qualificata di l'impieghi di a nostra industria in tutta l'Australia.

U Brisbane Truck Show 2023 face una seria di passi in più avanti, mentre cimentemu u so postu cum'è u primu avvenimentu di trasportu di l'Australasia.

In cullaburazione cù i corpi di l'industria di punta, andemu ancu à prumove i benefici pusitivi di una flotta innovativa, sicura è produttiva à i funzionari di u guvernu, i difensori di a sicurità è l'ambiente, i gruppi di utilizatori di strada è i capi di a cumunità.

In u 2023, l'industria si riuniscerà una volta di più per ritruvà vechji amichi è fà novi, tutti in u so mercatu preferitu.

MAXIMA 1


Tempu di post: 02-02-2023