• sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Ricerca

Maxima New Generation Of Wireless Column Lift (2023)

Data: 15 di maghju di u 2023

Dapoi u 2ndA mità di l'annu 2022, MAXIMA R & D hà cuminciatu à travaglià nantu à a riprogettazione, ri-funzione, è ri-testà u novu aspettu di l'elevatore di colonna pesante senza filu.In u passatu guasi un annu, a nova generazione di ascensore di colonna wireless hà cuminciatu à esibirà in u Beijing, Skill Competition in China cun successu.U 15 di maghju di u 2023, l'ascensore hà passatu a prova finale in a cumpagnia MAXIMA.Vede i ritratti in situ.

Maxima 2

A nova generazione di elevatori di colonna wireless hè stata adattata cù u novu PC di l'industria.Hè cum'è un ipad cù touch screen.In più di l'altezza di l'altitudine di ogni colonna in set, u screnu illustra e parechje funzioni direttamente nantu à u screnu.Dopu sta adattazione, l'elevatore pò esse operatu assai più faciule, postu chì ci sò i buttoni di funzione nantu à u screnu, cumpresi Setting, Mode Elezzione, User Manual è Falls cumuni.

Maxima 1

Pressendu "SINGLE", "ALL", "PAIR", l'operatore pò elettu u modu chì vole.Ùn ci hè più un pomo di elezzione in modu reale nantu à a colonna.

Premendo "SETTINGS", l'elezzioni di u paràmetru generale sò mostrate.I paràmetri più cumuni sò illustrati, ùn ci hè bisognu di ricurdà i prucessi cumplessi di cunfigurazione cum'è l'elevatore di colonna wireless normale.

Nè per guardà u manuale d'utilizatore di carta in ogni modu, postu chì ci hè unu salvatu in l'IPC.Premendo u "manuale d'utilizatore", tuttu mostra cumpresi istruzzioni di installazione, avvisi di usu di ogni ghjornu, è mantenimentu normale.

Pressing "FAILURE COMUNE": una volta chì ci sò eventuali difetti esce, a suluzione serà mostrata direttamente nantu à u screnu.In questu modu, l'operazione serà assai faciule per risolve i prublemi.Durante l'usu di ogni ghjornu, l'operatore pò ancu amparà à risolve i prublemi pressendu stu buttone.

L'elevatore di colonna wireless di nova generazione hè u grande miglioramentu chì hè cuncepitu cù tecnulugia intelligente.Ci porterà in una generazione più cunvene è intelligente.


Tempu di Post: 16-May-2023